miascorner

Direktlänk till inlägg 5 juli 2012

***Bröllopsromantik*****

Av Miah - 5 juli 2012 20:05

Skapa i papper är väl bara helt underbart roligt?

Det tycker jag i alla fall, och gjorde denna stora bröllopstårta idag, som en skyltdisplay till Papperssvalans Butik på Gotland. Det vara bara sååååå roligt att få släppa loss i papper, blommor glitter och pärlor:-)

Jag gjorde ett bröllopskort av bara farten också!

Må gott

Mia:-)


    

       

De runda askarna är gjorda från scratch, med pappersklädd kartong. Brudparet på toppen är gjort i mullbärspapper.

     

 
 
Tessilago

Tessilago

5 juli 2012 20:44

Vad kul att få göra något sådant. Verkligen en jättefin tårta du gjort, tur att den är i papper, så fin skapelse vill man inte skära i. :)

http://kreativatesser.blogspot.se

 
Ingen bild

Mia

6 juli 2012 10:34

Tack! :)
Ja, den var jätterolig att göra och det skulle vara kul att göra en på riktigt nångång, lol:-)
Må gott!
Mia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miah - 29 mars 2013 09:52

Jag fick det nya numret av ETT TRYCK häromdagen och var tvungen att prova att göra en korg som de hade med en tutorial på där- här i svartvitt som är en av DT Papperssvalans teman denna månad. Jag är säker påa tt jag kommer att göra denhär korgmodell...

Av Miah - 29 mars 2013 09:37

Här kommer årets skörd av påskägg, påsar och kort som blivit till de senaste veckorna! Jag önskar alla en riktigt glad påsk där vi alla ser fram emot en skön varm vår snart också! Kram /Miah     Äggen är de "vanliga" färgglada ägg man köper, m...

Av Miah - 12 mars 2013 20:36

Ett tråkigt enfärgat pappägg kan snabbt transformeras till ett inbjudande och stilfullt ägg med färg, blommor och glitter. Perfekt att ge bort?                 ...

Av Miah - 12 mars 2013 20:26

Man borde skämmas...och det gör jag nog också...! Inga ursäkter för dålig uppdatering! ...Fast till mitt försvar är väl att jag helt enkelt inte hunnit...tiden har bara räckt till jobb, butiken, buiksbloggen och min pappa som fick en stroke i septemb...

Av Miah - 4 september 2012 20:00

Jag har samlat ihop några bilder från alster jag skapat den sista tiden till olika dop och nyfödda, det har varit väldigt mycket av detta på beställningarna den senaste månaden. Det är kul, speciellt när våren och sommaren bestod av mycket bröllopsal...

Skapa flashcards