miascorner

Alla inlägg under juni 2012

Av Miah - 26 juni 2012 19:11

Med allt detta fruktansvärda regnande kan man ju undra...?

Jag hörde på radion idag att SMHI nu räknar juni månad i Stockholm som den regnigaste på 150 år! Ja, tur att vi har lite fler soltimmar här på Gotland i alla fall, statistiskt sett...Men vi ligger nog inte långt efter med regndroppar om det inte vänder snart...De lovade ostadigt i 2 v till, men sen ser det ut att bli varmt...! Kanske...lol

Men man får väl se det positivt och ägna sig åt inomhusaktiviteter....Scrappa och pyssla ligger ju då högt på listan, vad trodde ni?!?:-) Det har blivit en hel del av den varan ett tag nu, så det ploppar nog in här på bloggen vartefter de blir klara...Håller på med flera projekt samtidigt, som får "mogna till sig " lite..

Men visst är livet härligt ändå? Att man faktiskt kan få lov att pyssla utan dåligt samvete eller andra måsten

när man har semester och det regnar? Härligt!:-)

Här kommer lite gamla godingar så länge:-)

Kram Mia


   

       

       

Av Miah - 7 juni 2012 19:48

Jag skulle kunna gifta mig bara för att få göra alla dekorationer, inbjudningskort, placeringskort, program och album...och allt det andra förstås! fniss... Sedan gäller det ju bara att mannen i fråga är med på tåget...!

Så tills dess får jag njuta av att göra romantiska kort och album på beställning, det är minst lika roligt, och man får ju göra så många fler och i så många olika färgsättningar! Mys!!!

Så jag röstar för ännu mer födelsedagar och romantiska bröllop, bara för att det är så fint och inspirerande och man blir bara sååå glad av alltihop! Må gott & scrappa lugnt!/Mia

        

              

Av Miah - 6 juni 2012 09:20

Telådor i trä blir otroligt fina att dekorera efter färgsättningen i köket t.ex.

          

      

     

Av Miah - 6 juni 2012 09:08

Det har varit för mycket att göra den senaste månaden, men nu äntligen är jag klar!!! Nu kan jag kalla mig speciallärare med inriktning läs/skriv- min magisterexamen är klar efter 4 års slit vid sidan av, så nu kan jag äntligen omprioritera saker i livet igen! Och gissa om kreativiteten har fått stått tillbaka och ska tas igen nu!!:)

Så skönt att få mer tid till att skapa allt det där jag vill och bara väntar på att få sätta händerna i!

Här kommer lite gamla godingar i bloggen så länge!

Må gott & scrappa lugnt!

Mia

***************************************

      


           

   

Skapa flashcards